22 lipca 2011

Powitanie

Podczas prowadzenia bloga zawsze przychodzi czas, by wystukać na klawiaturze komputera te pierwsze słowa do czytelników. Wbrew pozorom to jeden z najtrudniejszych etapów podczas tworzenie tego internetowego pamiętnika. Długo zastanawiałam się nad tym, co chciałabym umieścić w tym pierwszym poście, jednak w mojej głowie nie pojawiło się nic wyjątkowo oryginalnego, czy też intrygującego. Piszę więc po prostu 'Witajcie!' i mam nadzieję, że będziecie zaglądać na tego bloga, który z czasem wzbogaci się o twory mojej wyobraźni (opowiadania). Jak do tej pory wymyśliłam kilka różnych historii, jednak trafią tu tylko 'Przesilenie' i 'Iluzjon'. Reszta dalej będzie spoczywać w bezdennych odmętach szuflady. Nie mogę zagwarantować, że dodam tutaj wszystkie rozdziały, ale jak na razie do końca jeszcze daleko :)

Pozdrawiam, Ann

2 komentarze:

  1. Witam. Mam niemały zaszczyt i przyjemność nominowania Cię do udziału w zabawie One Lovely Blog Award. Więcej informacji znajdziesz w ostatniej notce na moim blogu "Nastoletnie Anioły".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludożerka chce cukierka! Gdzie są rozdziały?;> Już je tu wstawiać! Ludzie czekają!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...