27 stycznia 2012

Postanowienie

Z racji tego, że ostatnio mam trochę więcej czasu postanowiłam zająć się na poważnie blogiem, więc być może za kilka dni (po ostatnim egzaminie w tej sesji) pojawią się tutaj moje pierwsze recenzje :) Nosiłam się z takim zamiarem już od dłuższego czasu, jednak z braku czasu czytanie jakoś schodziło na dalszy plan. Mam nadzieję, że teraz to się zmieni, mój blog "ożyje", a pojawiające się opinie pomogą Wam wybierać ciekawe lektury :)

                                                                                                                Ann

7 komentarzy:

  1. Tak, sesja nie pomaga w prowadzeniu bloga, a na pewno nie w czytaniu. Ale nie ma się co poddawać i trzeba walczyć dalej, wszak sesja w końcu minie ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też nie mam za dużo czasu chociaż nie jestem studentką,ale mam inne obowiązki domowe i praca,więc dla siebie i swoje pasje czasu brakuje.Dziękuję bardzo za udział w moim Candy.Zapraszam i pozdrawiam mari

    OdpowiedzUsuń
  3. Anno! Kobieto! Czekamy na Ciebie! Ożywaj :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...