15 lipca 2012

Taki mały stosik



 
Cóż, ostatnio nazbierało mi się trochę książek do przeczytania i stwierdziłam: Czemu by nie pochwalić się nimi na blogu? Planuje je wszystkie przeczytać do końca wakacji. Napisałabym że do końca lipca, ale nie jestem pewna, jakie będę mieć tempo, gdyż część widocznych obok pozycji raczej nie jest w moim typie. Zazwyczaj preferuję science fiction, thrillery i książki zawierające jakieś elementy paranormalne, jednak trzeba próbować nowych rzeczy, żeby się nie ograniczać.



Tak więc, idąc od góry:

* "Nie jesteś mi potrzebna" Kathleen De Marco - już od dłuższego czasu leży sobie na półce i czeka aż ją przeczytam, więc może teraz się uda :)

* "Numery" Rachel Ward - zakup własny, efekt wizyty w antykwariacie, skończyłam czytać jakieś 3dni temu, teraz zbieram się do napisania recenzji.

* "Bez przebaczenia" Agnieszka Lingas - Łoniewska - pożyczka od Sil, bardzo przez nią zachwalana, więc mam nadzieję, że się nie zawiodę :)

* "Pożeracz snów" Bettina Belitz - zakup własny

* "Paula" Isabel Allende -prezent

* "Ines, pani mej duszy" Isabel Allende - prezent

* "Miłość w czasach zarazy" Gabriel Garcia Marquez -zakup własny

Cieszę się, że są wakacje, bo wreszcie będę mogła przeczytać książki, do których zbierałam się od dłuższego czasu, ale zawsze pojawiała się jakaś przeszkoda. Mam tylko nadzieję, że sierpniowe praktyki w aptece nie pokrzyżują moich planów czytelniczych :)

3 komentarze:

  1. Niezły stosik :) Też miałam nadrobić zaległości w czytaniu, ale ostatnio coś się na to nie zapowiada. Miłej lektury i czekam na wrażenia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stos;D Aż zazdroszczę;p Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło;p - innymi słowy liczę na pożyczkę Pożeracza i Numerów;) Oczywiście recki też przeczytam z miłą chęcią. Także czytaj, czytaj, a potem chwal, albo i nie;)
    A.... nie zapominaj - BP jest twoje;)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. "Miłość..." stoi u mnie na półce już też jakiś czas, dodatkowo zaintrygowała mnie ta "Ines...". Zapowiada się ciekawie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...